ФОРМИ РОБОТИ З ВИХОВАТЕЛЯМИ

Найпоширенішою формою роботи з вихователями є консультації. Різноманітність форм подачі інформації сприяють активізації розумової та практичної діяльності педагогів. Консультації-діалоги, консультації – ситуації, консультації – ілюстрації допомагають розкритися слухачам, реалізувати всі педагогічні функції.
№ п/п
Зміст роботи
форма проведення
Термін
Відповідальний

1

Заходи профілактики щодо недопущення виникнення та поширення коронавірусної інфекції (COVID-19)

педагогічна година

вересень

2020 

Марченко Л.А., сестра медична старша

2

Особливості організації освітньої роботи у 2020/2021 н. р.

консультація 

вересень 2020

Оксьом О.І., вихователь-методист

 

3

Особливості впровадження методики Карла Орфа під час музичних занять та розваг

консультація-показ

вересень

2020

Анцібор Т.В., музичний керівник

4

Організація ігрової діяльності дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку

консультація-гра

жовтень

2020

Ющенко Л.І., вчитель-логопед 

5

Використання ІКТ-ігор у роботі з дітьми дошкільного віку

педагогічна година

листопад

2020

Лаврик А.І., вихователь

6

Використання кінезіологічних вправ у роботі з дітьми

консультація-гра 

листопад

2020

Бабенко О.С., практичний психолог

7

Дистанційна освіта дошкільнят. Переваги та недоліки

консультація-інформація

грудень

2020

Оксьом О.І., вихователь-методист

8

Ебру - малювати, щоб розмовляти.

консультація-порада

січень

2021

Оксьом О.І., вихователь-методист

9

Розвиваємо дітей за допомогою LEGO-конструктора

педагогічна година

січень

2021

Кисленко А.В., вихователь

 

10

Засоби розвитку дрібної моторики рук у дітей з порушенням мовлення

консультація - гра

лютий

2021

Ющенко Л.І., вчитель-логопед

11

Створення безпечних умов під час організації фізкультурно-оздоровчої роботи в закладі дошкільної освіти

консультація-інформація

лютий

2021

Васіна С.В., інструктор з фізичної культури

12

Аспекти психологічної безпеки дошкільника

консультація-діалог

березень

2021

Бабенко О.С., практичний психолог

13

Педагогіка партнерства як один із факторів ефективної взаємодії учасників освітнього процесу

педагогічна година

березень 2021

Оксьом О.І., вихователь-методист

14

Удосконалення інформаційно-комунікаційної компетентності педагогів закладу дошкільної освіти

консультація-бесіда

квітень 2021

Оксьом О.І., вихователь-методист

15

Особливий підхід до "особливих" дітей

консультація

квітень 2021

Ющенко Л.І., вчитель-логопед

16

Організація літнього оздоровлення дітей дошкільного віку

консультація-діалог

травень

2021

Марченко Л.А., сестра медична старша


 

Логічним продовженням консультацій є семінари та семінари-практикуми, які забезпечують методологічну підготовку вихователів, орієнтують в сучасних наукових досягненнях за певною проблемою.



У закладі дошкільної освіти створені умови для вдосконалення педагогічної майстерності молодих вихователів. У відведені методичні дні наставники запрошують педагогів-початківців відвідати різні форми освітньої діяльності.

.
.

Використання інтерактивних технологій навчання (брейн-ринг, ерудит-шоу, тренінг, творча майстерня, ігри, світове кафе, квести, майсер-класи, ділові ігри, коучинг, рефлексія) сприяє особистісному розвитку, самовизначенню та вдосконаленню вихователів нашого закладу, спонукає їх до творчих проявів та активізує педагогічне спілкування.




В закладі проводяться як традиційні, так й інноваційні форми роботи з педагогами.

 

 

 

Творча група впродовж двох років працює над проблемою: "Роль народної педагогіки у вихованні патріотизму дошкільників"

Учасники творчої групи постійно поповнюють методичний кабінет посібниками, розробками порад для вихователів, забезпечують колег рекомендаціями щодо організації та проведення різних форм роботи з дітьми та батьками.

Педагогічна рада в дошкільному закладі керується у своїй діяльності Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Положенням про дошкільний навчальний заклад», Статутом дошкільного закладу. Вона цілеспрямовано розв’язує завдання, що стоять перед педагогічним колективом, визначає напрямки подальшої роботи.

Три рази на рік з педагогами проводяться психолого-педагогічні консиліуми: 

  • "Психолого-педагогічний супровід дітей групи з порушенням мови"
  • "Адаптація дитини до умов дошкільного закладу"
  • "Готовність дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі"