ДНЗ №1 «Чайка»

Роменської міської ради Сумської області
Дитячий ясла-садок
м. Ромни, Сумська область,
вул. Монастирська, 9
тел.: (05448) 5-18-37
e-mail: shaika1@ukr.net

Розпорядок

Групи працюють
з 7.00 до 17.30

Чергова група
з 7.00 до 19.00

Завідувач

Керує закладом досвідчений працівник галузі дошкільної освіти, Відмінник освіти України Михайличенко Ліна Федорівна. Вся її життєва і творча біографія пов’язана з дошкіллям.


Корисні посилання

Електронна реєстрація дітей в дошкільні навчальні заклади

Департамент освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації















Напрямки і завдання


Дошкільний навчальний заклад № 1 «Чайка» –казковий дім для дітей. Тут малята перебувають в найважливіший для себе час – у період розвитку особистісних якостей, вчаться любити, дружити, знаходити цікаву справу, почувати себе захищеними.

Освітній процес закладу «Чайка» має гуманітарну спрямованість. Гуманітарний розвиток дошкільників базується на формуванні у дітей цілісної картини світу – особистісно значущої системи уявлень про природу, культуру, людей, самого себе та збереженні і зміцненні здоров`я вихованців.

З раннього віку впроваджуємо технології раннього читання Овіда Декролі, Глена Домана, М. О. Зайцева. Використовуємо в роботі з дітьми розвиваючі іри Нікітіних, теорії розв’язання винахідливих завдань Альтшуллер Г.С; елементи методики М. Монтессорі та досвід роботи В. Сухомлинського.

Спілкування з природою впливає на моральні почуття дітей, які проявляються в усвідомленні норм і правил поведінки. Етичні почуття тісно переплетені з емоційним ставленням дітей до краси, яка їх оточує.

Основні завдання над якими працює колектив дитсадка:
1. Забезпечення єдності фізичного та психічного розвитку дошкільників.
2. Формування комунікативної компетентності дітей.
3. 100% охоплення дітей 5-ти річного віку дошкільною освітою.
4. Громадянське виховання дітей передшкільного віку в умовах сьогодення.

Основа освітнього процесу у ДНЗ №1 - організована діяльність. Вихователі планують і проводять її відповідно до вимог Базового компоненту дошкільної освіти та з урахуванням потреб та інтересів дітей. Ми створюємо умови для повноцінного розвитку кожної дитини, як суб’єкта життєдіяльності.