ДНЗ №1 «Чайка»

Роменської міської ради Сумської області
Дитячий ясла-садок
м. Ромни, Сумська область,
вул. Монастирська, 9
тел.: (05448) 5-18-37
e-mail: shaika1@ukr.net

Розпорядок

Групи працюють
з 7.00 до 17.30

Чергова група
з 7.00 до 19.00

Завідувач

Керує закладом досвідчений працівник галузі дошкільної освіти, Відмінник освіти України Михайличенко Ліна Федорівна. Вся її життєва і творча біографія пов’язана з дошкіллям.


Корисні посилання

Електронна реєстрація дітей в дошкільні навчальні заклади

Департамент освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації















Педагогічний досвід


Досвід роботи музичного керівника Анцібор Тетяни Василівни «Естетичне виховання засобами хореографії»

Весь процес навчання та виховання вона будує на основі співпраці і співтворчості з вихователями та з урахування вікових можливостей та зони найближчого розвитку дітей. Зацікавлює кожного вихованця, з повагою ставиться до будь-яких творчих проявів та музичних успіхів дошкільників. Введення музики у щоденний побут дошкільнят потребує від вихователів і музичного керівника доброго естетичного смаку і творчої вигадки. Ось із такою творчою вигадкою і творчим запалом й працює музичний керівник Тетяна Василівна.



Добрих результатів досягла вона з розділу розвитку музично-ритмічних рухів. Високий професіоналізм, творчий пошук є визначними у роботі педагога. Таночки , які виконують вихованці дитячого садка на святах, розвагах чи на сценах міста викликають у глядачів захоплення, а у дітей радість і задоволення. В репертуарі музичного керівника, як сучасні так і народні танці.


Програма гуртка...

Тема досвіду роботи практичного психолога закладу «Психологічний супровід батьків та дітей «групи ризику».

Сьогодні в Україні збільшується кількість дітей «групи ризику». Ця проблема вимагає розширення кола послуг як батькам, так і дітям з боку психолого-педагогічної служби. Практичний психолог Янголь Галина Яківна використовуючи ідеї А.Адлера, К.Роджерса, Т.Гордона та С. Сидоренка, С. Лютової, Г. Моніної підвищує рівень компетентності батьків щодо формування вміння грамотно взаємодіяти з дітьми «групи ризику».