ФОРМИ РОБОТИ З ВИХОВАТЕЛЯМИ

Найпоширенішою формою роботи з вихователями є консультації. Різноманітність форм подачі інформації сприяють активізації розумової та практичної діяльності педагогів. Консультації-діалоги, консультації – ситуації, консультації – ілюстрації допомагають розкритися слухачам, реалізувати всі педагогічні функції.
№ п/п
Зміст роботи
форма проведення
Термін
Відповідальний

1

 Особливості організації освітньої діяльності у 2023/2024 навчальному році в умовах воєнного стану

консультація 

вересень

2023 

Оксьом О.І., вихователь-методист

2

Запроваджуємо нове Положення про атестацію педагогів

педагогічна година

вересень 2023

Оксьом О.І., вихователь-методист

 

3

Ментальне здоров'я під час війни: як вистояти самому та допомогти іншим

педагогічна година

жовтень

2023

Бабенко О.С., практичний психолог

4

Як мотивувати дошкільників до занять фізкультурою

консультація

жовтень

2023

Сидоренко Я.Ю., інструктор з фізичної культури

5

Трудові функції та професійні компетентності вихователя відповідно до профстандарту консультація

жовтень

2023

Михайличенко Л.Ф., завідувач  

6

Формуємо в немовленнєвих дітей аутистів уміння використовувати елементарні засоби комунікації та взаємодії

педагогічна година 

листопад

2023

Бабенко О.С., практичний психолог

Ющенко Л.І., вчитель-логопед

7

Збереження життя та здоров'я дітей і дорослих в умовах війни та надзвичайних ситуацій

консультація-порада

листопад

2023

Марченко Л.А., сестра медична старша

8

 Як оцінити здобувачів дошкільної освіти. Що враховувати під час самооцінювання

 педагогічна година

листопад 2023

Оксьом О.І., вихователь-методист

  9  Створення у ЗДО безпечного освітнього середовища, вільного від насильства та булінгу (цькування)

консультація-рекомендація

 грудень 2023

 Бабенко О.С., практичний психоло

 10

Мистецькі техніки в арт-освіті дітей дошкільного віку

тренінг

 грудень 2023  

Павленко В.М., Шевченко Л.М., вихователі

11  Як організувати безстресовий освітній процес педагогічна година

січень

2024

Оксьом О.І., вихователь-методист
12  Виховуємо патріотів змалечку педагогічна година лютий 2024

Шкуренко Н.О., вихователь

13

Сучасні підходи до розвитку мовлення дітей

консультація - гра

березень

2024

Хейфец Л.І., вихователь

14

Розвиваємо музичну творчість дітей засобами інноваційних технологій педагогічна година

березень

2024

Король А.О., музичний керівник

15

Вплив нетрадиційних технік малювання на розвиток дітей з ООП

консультація

квітень

2024

Дулевич Н.А., асистент вихователь

16

Ігри для розвитку фонематичного слуху консультація квітень 2024 Ющенко Л.І., вчитель-логопед

17

Розвиваємо інтелектуальні здібності дітей

педагогічна година

квітень 2024

Попович М.В., вихователь

18

Правила безпеки під час навчання дітей основних рухів педагогічна година травень 2024 Оксьом О.І., вихователь-методист

19

Особливості планування  фізкультурно-оздоровчої та освітньої роботи з вихованцями у літній період

консультація-бесіда

травень

2024

Оксьом О.І., вихователь-методист

 

Логічним продовженням консультацій є семінари та семінари-практикуми, які забезпечують методологічну підготовку вихователів, орієнтують в сучасних наукових досягненнях за певною проблемою.



У закладі дошкільної освіти створені умови для вдосконалення педагогічної майстерності молодих вихователів. У відведені методичні дні наставники запрошують педагогів-початківців відвідати різні форми освітньої діяльності.

.
.

Використання інтерактивних технологій навчання (брейн-ринг, ерудит-шоу, тренінг, творча майстерня, ігри, світове кафе, квести, майсер-класи, ділові ігри, коучинг, рефлексія) сприяє особистісному розвитку, самовизначенню та вдосконаленню вихователів нашого закладу, спонукає їх до творчих проявів та активізує педагогічне спілкування.




В закладі проводяться як традиційні, так й інноваційні форми роботи з педагогами.

 

 

 

Творча група впродовж двох років працює над проблемою: "Роль народної педагогіки у вихованні патріотизму дошкільників"

Учасники творчої групи постійно поповнюють методичний кабінет посібниками, розробками порад для вихователів, забезпечують колег рекомендаціями щодо організації та проведення різних форм роботи з дітьми та батьками.

Педагогічна рада в дошкільному закладі керується у своїй діяльності Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Положенням про дошкільний навчальний заклад», Статутом дошкільного закладу. Вона цілеспрямовано розв’язує завдання, що стоять перед педагогічним колективом, визначає напрямки подальшої роботи.

Три рази на рік з педагогами проводяться психолого-педагогічні консиліуми: 

  • "Психолого-педагогічний супровід дітей групи з порушенням мови"
  • "Адаптація дитини до умов дошкільного закладу"
  • "Готовність дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі"