ФОРМИ РОБОТИ З ВИХОВАТЕЛЯМИ

1 |
Заходи профілактики щодо недопущення виникнення та поширення коронавірусної інфекції (COVID-19) |
педагогічна година |
вересень 2020 |
Марченко Л.А., сестра медична старша |
2 |
Особливості організації освітньої роботи у 2020/2021 н. р. |
консультація |
вересень 2020 |
Оксьом О.І., вихователь-методист
|
3 |
Особливості впровадження методики Карла Орфа під час музичних занять та розваг |
консультація-показ |
вересень 2020 |
Анцібор Т.В., музичний керівник |
4 |
Організація ігрової діяльності дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку |
консультація-гра |
жовтень 2020 |
Ющенко Л.І., вчитель-логопед |
5 |
Використання ІКТ-ігор у роботі з дітьми дошкільного віку |
педагогічна година |
листопад 2020 |
Лаврик А.І., вихователь |
6 |
Використання кінезіологічних вправ у роботі з дітьми |
консультація-гра |
листопад 2020 |
Бабенко О.С., практичний психолог |
7 |
Дистанційна освіта дошкільнят. Переваги та недоліки |
консультація-інформація |
грудень 2020 |
Оксьом О.І., вихователь-методист |
8 |
Ебру - малювати, щоб розмовляти. |
консультація-порада |
січень 2021 |
Оксьом О.І., вихователь-методист |
9 |
Розвиваємо дітей за допомогою LEGO-конструктора |
педагогічна година |
січень 2021 |
Кисленко А.В., вихователь
|
10 |
Засоби розвитку дрібної моторики рук у дітей з порушенням мовлення |
консультація - гра |
лютий 2021 |
Ющенко Л.І., вчитель-логопед |
11 |
Створення безпечних умов під час організації фізкультурно-оздоровчої роботи в закладі дошкільної освіти |
консультація-інформація |
лютий 2021 |
Васіна С.В., інструктор з фізичної культури |
12 |
Аспекти психологічної безпеки дошкільника |
консультація-діалог |
березень 2021 |
Бабенко О.С., практичний психолог |
13 |
Педагогіка партнерства як один із факторів ефективної взаємодії учасників освітнього процесу |
педагогічна година |
березень 2021 |
Оксьом О.І., вихователь-методист |
14 |
Удосконалення інформаційно-комунікаційної компетентності педагогів закладу дошкільної освіти |
консультація-бесіда |
квітень 2021 |
Оксьом О.І., вихователь-методист |
15 |
Особливий підхід до "особливих" дітей |
консультація |
квітень 2021 |
Ющенко Л.І., вчитель-логопед |
16 |
Організація літнього оздоровлення дітей дошкільного віку |
консультація-діалог |
травень 2021 |
Марченко Л.А., сестра медична старша |

Логічним продовженням консультацій є семінари та семінари-практикуми, які забезпечують методологічну підготовку вихователів, орієнтують в сучасних наукових досягненнях за певною проблемою.
У закладі дошкільної освіти створені умови для вдосконалення педагогічної майстерності молодих вихователів. У відведені методичні дні наставники запрошують педагогів-початківців відвідати різні форми освітньої діяльності.



Використання інтерактивних технологій навчання (брейн-ринг, ерудит-шоу, тренінг, творча майстерня, ігри, світове кафе, квести, майсер-класи, ділові ігри, коучинг, рефлексія) сприяє особистісному розвитку, самовизначенню та вдосконаленню вихователів нашого закладу, спонукає їх до творчих проявів та активізує педагогічне спілкування.


В закладі проводяться як традиційні, так й інноваційні форми роботи з педагогами.
Творча група впродовж двох років працює над проблемою: "Роль народної педагогіки у вихованні патріотизму дошкільників"
Учасники творчої групи постійно поповнюють методичний кабінет посібниками, розробками порад для вихователів, забезпечують колег рекомендаціями щодо організації та проведення різних форм роботи з дітьми та батьками.

Педагогічна рада в дошкільному закладі керується у своїй діяльності Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Положенням про дошкільний навчальний заклад», Статутом дошкільного закладу. Вона цілеспрямовано розв’язує завдання, що стоять перед педагогічним колективом, визначає напрямки подальшої роботи.
Три рази на рік з педагогами проводяться психолого-педагогічні консиліуми:
- "Психолого-педагогічний супровід дітей групи з порушенням мови"
- "Адаптація дитини до умов дошкільного закладу"
- "Готовність дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі"