ФОРМИ РОБОТИ З ВИХОВАТЕЛЯМИ

1 |
Долікарська допомога у надзвичайних ситуаціях |
тренінг |
вересень 2022 |
Марченко Л.А., сестра медична старша |
2 |
Особливості організації освітньої роботи у 2022/2023 н. р. |
консультація |
вересень 2022 |
Оксьом О.І., вихователь-методист
|
3 |
Психологічна підтримка дітей в укритті |
педагогічна година |
вересень 2022 |
Бабенко О.С., практичний психолог |
4 |
Інноваційні технології в роботі з дітьми з ООП |
консультація |
жовтень 2022 |
Ющенко Л.І., вчитель-логопед |
5 |
Музика зміцнює здоров'я | консультація-демонстрація |
листопад 2022 |
Король А.О., музичний керівник |
6 |
Використання кінезіологічних вправ у роботі з дітьми |
консультація-гра |
листопад 2022 |
Бабенко О.С., практичний психолог |
7 |
Як оцінити освітнє середовище дитячого садка. Що враховувати під час самооцінення |
консультація-порада |
листопад 2022 |
Оксьом О.І., вихователь-методист |
8 |
Розвиваємо емоційний інтелект дошкільнят |
педагогічна година |
грудень 2022 |
Бабенко О.С., практичний психолог |
9 |
Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку (за методикою К. Орфа) |
консультація-показ | грудень 2022 | Анцібор Т.В., музичний керівник |
10 |
Цікавий світ гри з LEGO |
консультація-гра |
січень 2023 |
Лаврик А.І., вихователь |
11 | Сучасні підходи до організації фізкультурно-оздоровчої роботи в закладі |
консультація |
лютий 2023 |
Сидоренко Я.Ю., інструктор з фізичної культури |
12 |
Ігри для розвитку зв'язного мовлення дитини |
консультація - гра |
лютий 2023 |
Ющенко Л.І., вчитель-логопед |
13 |
Учимо дітей конструктивно вирішувати конфлікти |
консультація-порада |
березень 2023 |
Попович М.В., вихователь |
14 |
Формуємо в дошкільників здоров'язбережувальну компетентність |
консультація-діалог |
березень 2023 |
Лаврик А.І., вихователь |
15 |
Діти з особливими освітніми потребами в закладі дошкільної освіти | консультація | квітень 2023 | Бабенко А.В., асистент вихователя |
16 |
Удосконалення інформаційно-комунікаційної компетентності педагогів закладу дошкільної освіти |
консультація-бесіда |
квітень 2023 |
Оксьом О.І., вихователь-методист |
17 |
Безпека життєдіяльності дітей - основний аспект діяльності педагогів закладу | педагогічна година | травень 2023 | Оксьом О.І., вихователь-методист |
16 |
Оздоровлення та загартування дітей влітку |
консультація-бесіда |
травень 2023 |
Марченко Л.А., сестра медична старша |

Логічним продовженням консультацій є семінари та семінари-практикуми, які забезпечують методологічну підготовку вихователів, орієнтують в сучасних наукових досягненнях за певною проблемою.
У закладі дошкільної освіти створені умови для вдосконалення педагогічної майстерності молодих вихователів. У відведені методичні дні наставники запрошують педагогів-початківців відвідати різні форми освітньої діяльності.



Використання інтерактивних технологій навчання (брейн-ринг, ерудит-шоу, тренінг, творча майстерня, ігри, світове кафе, квести, майсер-класи, ділові ігри, коучинг, рефлексія) сприяє особистісному розвитку, самовизначенню та вдосконаленню вихователів нашого закладу, спонукає їх до творчих проявів та активізує педагогічне спілкування.


В закладі проводяться як традиційні, так й інноваційні форми роботи з педагогами.
Творча група впродовж двох років працює над проблемою: "Роль народної педагогіки у вихованні патріотизму дошкільників"
Учасники творчої групи постійно поповнюють методичний кабінет посібниками, розробками порад для вихователів, забезпечують колег рекомендаціями щодо організації та проведення різних форм роботи з дітьми та батьками.

Педагогічна рада в дошкільному закладі керується у своїй діяльності Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Положенням про дошкільний навчальний заклад», Статутом дошкільного закладу. Вона цілеспрямовано розв’язує завдання, що стоять перед педагогічним колективом, визначає напрямки подальшої роботи.
Три рази на рік з педагогами проводяться психолого-педагогічні консиліуми:
- "Психолого-педагогічний супровід дітей групи з порушенням мови"
- "Адаптація дитини до умов дошкільного закладу"
- "Готовність дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі"