Психолого-педагогічне проектування
Суть методу психолого-педагогічного проектування – у стимулюванні інтересу дітей до різних проблем, розв’язання яких потребує певних знань і експерементально-пошукових дій. Перевага даної технології взаємен дорослого з дитиною спонукає вихователів нашого закладу відмовлятися від традиційного підходу до організації освітнього процесу. Адже ця технологія дає змогу сформувати у дітей активно-пізнавальне ставлення до навколишнього світу, що є фундаментом розвитку здатності до шкільного життя.
Проект «Маленький актор у кожній дитині» 
 Девіз проекту: «Казка – могутній засіб виховання». Неоцінима роль проектної діяльності в тому, що дитина являється активним учасником освітнього процесу. Адже проект – це гра всерйоз. Казки допомагають дітям отримати перші знання, відчути себе хоробрими і відважними, розпізнавати добро і зло.
Мета проекту:
1. Освітня:
 - розширити знання дітей про сучасне театральне мистецтво, закріпити основи норм поведінки в театрі;
 - залучити дітей до художньої літератури;
 - навчати емоційно та виразно передавати сюжет казки в іграх-драматизаціях;
 - формувати емоційно-пізнавальну активність дітей; 
- вчити робити висновки, думати, аналізувати, узагальнювати.
2. Розвивальна:
 - розвивати самостійність та ініціативу;
 - розвивати творчі здібності;
 - розвивати вміння одержувати задоволення від процесу та результатів своєї діяльності;   
- розвивати  моральні почуття: справедливість, чесність, вихованість, співчуття.
 3. Соціалізуюча:
 - створити умови для реалізації пізнавальної і соціальної активності дітей;
 - розвивати вміння проявляти ініціативу у спілкуванні з однолітками; 
- сприяти гармонізації відносин між дорослими та однолітками;
 - виробляти у дітей власний погляд на події, позитивні емоції.
 4 Виховна:
 - виховувати бажання бути добрим, справедливим, творчим; 
- виховувати у дітей доброзичливе ставлення до персонажів, бажання їм допомагати; 
 - виховувати інтерес до української народної казки, до театралізованої діяльності.
Одноденний проект «Гра розвиває, навчає, виховує» допоміг дітям розкрити себе в ігровій діяльності. В роботі проекту прийняли участь всі дошкільнята закладу. Творчим етапом проекту була спортивна розвага «В пошуках іграшок»
Гра для дошкільника – це життя, зі своїми радощами, прикрощами, переживаннями та досягненнями. Школа спілкування та напруженої розумової праці.



 Алгоритм дій вихователя при складанні проекту




 








Прозорість та інформаційна відкритість


