ФОРМИ РОБОТИ З ВИХОВАТЕЛЯМИ

1 |
Особливості організації освітньої діяльності у 2023/2024 навчальному році в умовах воєнного стану |
консультація |
вересень 2023 |
Оксьом О.І., вихователь-методист |
2 |
Запроваджуємо нове Положення про атестацію педагогів |
педагогічна година |
вересень 2023 |
Оксьом О.І., вихователь-методист
|
3 |
Ментальне здоров'я під час війни: як вистояти самому та допомогти іншим |
педагогічна година |
жовтень 2023 |
Бабенко О.С., практичний психолог |
4 |
Як мотивувати дошкільників до занять фізкультурою |
консультація |
жовтень 2023 |
Сидоренко Я.Ю., інструктор з фізичної культури |
5 |
Трудові функції та професійні компетентності вихователя відповідно до профстандарту | консультація |
жовтень 2023 |
Михайличенко Л.Ф., завідувач |
6 |
Формуємо в немовленнєвих дітей аутистів уміння використовувати елементарні засоби комунікації та взаємодії |
педагогічна година |
листопад 2023 |
Бабенко О.С., практичний психолог Ющенко Л.І., вчитель-логопед |
7 |
Збереження життя та здоров'я дітей і дорослих в умовах війни та надзвичайних ситуацій |
консультація-порада |
листопад 2023 |
Марченко Л.А., сестра медична старша |
8 |
Як оцінити здобувачів дошкільної освіти. Що враховувати під час самооцінювання |
педагогічна година |
листопад 2023 |
Оксьом О.І., вихователь-методист |
9 | Створення у ЗДО безпечного освітнього середовища, вільного від насильства та булінгу (цькування) |
консультація-рекомендація |
грудень 2023 |
Бабенко О.С., практичний психоло |
10 |
Мистецькі техніки в арт-освіті дітей дошкільного віку |
тренінг |
грудень 2023 |
Павленко В.М., Шевченко Л.М., вихователі |
11 | Як організувати безстресовий освітній процес | педагогічна година |
січень 2024 |
Оксьом О.І., вихователь-методист |
12 | Виховуємо патріотів змалечку | педагогічна година | лютий 2024 |
Шкуренко Н.О., вихователь |
13 |
Сучасні підходи до розвитку мовлення дітей |
консультація - гра |
березень 2024 |
Хейфец Л.І., вихователь |
14 |
Розвиваємо музичну творчість дітей засобами інноваційних технологій | педагогічна година |
березень 2024 |
Король А.О., музичний керівник |
15 |
Вплив нетрадиційних технік малювання на розвиток дітей з ООП |
консультація |
квітень 2024 |
Дулевич Н.А., асистент вихователь |
16 |
Ігри для розвитку фонематичного слуху | консультація | квітень 2024 | Ющенко Л.І., вчитель-логопед |
17 |
Розвиваємо інтелектуальні здібності дітей |
педагогічна година |
квітень 2024 |
Попович М.В., вихователь |
18 |
Правила безпеки під час навчання дітей основних рухів | педагогічна година | травень 2024 | Оксьом О.І., вихователь-методист |
19 |
Особливості планування фізкультурно-оздоровчої та освітньої роботи з вихованцями у літній період |
консультація-бесіда |
травень 2024 |
Оксьом О.І., вихователь-методист |

Логічним продовженням консультацій є семінари та семінари-практикуми, які забезпечують методологічну підготовку вихователів, орієнтують в сучасних наукових досягненнях за певною проблемою.
У закладі дошкільної освіти створені умови для вдосконалення педагогічної майстерності молодих вихователів. У відведені методичні дні наставники запрошують педагогів-початківців відвідати різні форми освітньої діяльності.



Використання інтерактивних технологій навчання (брейн-ринг, ерудит-шоу, тренінг, творча майстерня, ігри, світове кафе, квести, майсер-класи, ділові ігри, коучинг, рефлексія) сприяє особистісному розвитку, самовизначенню та вдосконаленню вихователів нашого закладу, спонукає їх до творчих проявів та активізує педагогічне спілкування.


В закладі проводяться як традиційні, так й інноваційні форми роботи з педагогами.
Творча група впродовж двох років працює над проблемою: "Роль народної педагогіки у вихованні патріотизму дошкільників"
Учасники творчої групи постійно поповнюють методичний кабінет посібниками, розробками порад для вихователів, забезпечують колег рекомендаціями щодо організації та проведення різних форм роботи з дітьми та батьками.

Педагогічна рада в дошкільному закладі керується у своїй діяльності Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Положенням про дошкільний навчальний заклад», Статутом дошкільного закладу. Вона цілеспрямовано розв’язує завдання, що стоять перед педагогічним колективом, визначає напрямки подальшої роботи.
Три рази на рік з педагогами проводяться психолого-педагогічні консиліуми:
- "Психолого-педагогічний супровід дітей групи з порушенням мови"
- "Адаптація дитини до умов дошкільного закладу"
- "Готовність дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі"