ФОРМИ РОБОТИ З ВИХОВАТЕЛЯМИ

Найпоширенішою формою роботи з вихователями є консультації. Різноманітність форм подачі інформації сприяють активізації розумової та практичної діяльності педагогів. Консультації-діалоги, консультації – ситуації, консультації – ілюстрації допомагають розкритися слухачам, реалізувати всі педагогічні функції.
№ п/п
Зміст роботи
форма проведення
Термін
Відповідальний

1

 Особливості організації освітньої діяльності у 2024/2025 навчальному році в умовах воєнного стану

консультація 

вересень

2024 

Оксьом О.І., вихователь-методист

2

Ознайомлюємось з новим "Законом про дошкільну освіту"

педагогічна година

вересень 2024

Михайличенко Л.Ф., завідувач

 

3

Уникаємо професійного вигорання

педагогічна година

жовтень

2024

Кисленко А.В., практичний психолог

4

У чому полягає безпека дітей під час занять з фізкультури?

консультація

жовтень

2024

Сидоренко Я.Ю., інструктор з фізичної культури

5

Трудові функції та професійні компетентності вихователя відповідно до профстандарту консультація

жовтень

2024

Михайличенко Л.Ф., завідувач  

6

Інформаційна гігієна під час війни

педагогічна година 

листопад

2024

Оксьом О.І., вихователь-методист

 

7

Своєчасно надана якісна долікарська допомога рятує життя

консультація-тренінг

листопад

2024

Марченко Л.А., сестра медична старша

8

 Як оцінити здобувачів дошкільної освіти. Що враховувати під час самооцінювання

 педагогічна година

листопад 2023

Оксьом О.І., вихователь-методист

  9 Згуртування дитячого колективу як профілактика булінгу

консультація-рекомендація

 грудень 2024

 Кисленко А.В., практичний психолог

 10 Сучасні ігри дошкільнят інформаційна трибуна  грудень 2024  

Павленко В.М., вихователь

11 Дитяче музикування в дитсадку та вдома педагогічна година

січень

2025

Анцібор Т.В., музичний керівник
12  Як методично правильно організувати самостійну діяльність дошкільників? педагогічна година лютий 2025

Оксьом О.І., вихователь-методист

13

Прийоми арт-терапії проти стресу та ПТСР

консультація - гра

березень

2025

Кисленко А.В., практичний психолог

14

Створення комфортного та безпечного середовища для дітей з ООП педагогічна година

березень

2025

Дулевич Н.А., асистент вихователь

15

Роль ігор у виправленні мовлення дітей

консультація

квітень

2025

Ющенко Л.І., вчитель-логопед

16

Що таке шкільна зрілість? консультація квітень 2025 Шевченко Л.М., Попович М.В., вихователі

17

Партнерська взаємодія педагогів і батьків

педагогічна година

квітень 2025

Лаврик А.І.., вихователь

18

Чарівний світ емоцій або розвиваємо у дітей вміння мислити позитивно педагогічна година травень 2025 Оксьом О.І., вихователь-методист

19

Особливості планування  фізкультурно-оздоровчої та освітньої роботи з вихованцями у літній період

консультація-бесіда

травень

2025

Оксьом О.І., вихователь-методист

 

Логічним продовженням консультацій є семінари та семінари-практикуми, які забезпечують методологічну підготовку вихователів, орієнтують в сучасних наукових досягненнях за певною проблемою.



У закладі дошкільної освіти створені умови для вдосконалення педагогічної майстерності молодих вихователів. У відведені методичні дні наставники запрошують педагогів-початківців відвідати різні форми освітньої діяльності.

.
.

Використання інтерактивних технологій навчання (брейн-ринг, ерудит-шоу, тренінг, творча майстерня, ігри, світове кафе, квести, майсер-класи, ділові ігри, коучинг, рефлексія) сприяє особистісному розвитку, самовизначенню та вдосконаленню вихователів нашого закладу, спонукає їх до творчих проявів та активізує педагогічне спілкування.




В закладі проводяться як традиційні, так й інноваційні форми роботи з педагогами.

 

 

 

Творча група впродовж двох років працює над проблемою: "Використання арт-терапевтичних технологій у роботі з дітьми дошкільного віку"

Учасники творчої групи постійно поповнюють методичний кабінет посібниками, розробками порад для вихователів, забезпечують колег рекомендаціями щодо організації та проведення різних форм роботи з дітьми та батьками.

Педагогічна рада в дошкільному закладі керується у своїй діяльності Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Положенням про дошкільний навчальний заклад», Статутом дошкільного закладу. Вона цілеспрямовано розв’язує завдання, що стоять перед педагогічним колективом, визначає напрямки подальшої роботи.

Три рази на рік з педагогами проводяться психолого-педагогічні консиліуми: 

  • "Психолого-педагогічний супровід дітей групи з порушенням мовлення"
  • "Адаптація дитини до умов дошкільного закладу"
  • "Готовність дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі"