ФОРМИ РОБОТИ З ВИХОВАТЕЛЯМИ
1 |
Особливості організації освітньої діяльності у 2024/2025 навчальному році в умовах воєнного стану |
консультація |
вересень 2024 |
Оксьом О.І., вихователь-методист |
2 |
Ознайомлюємось з новим "Законом про дошкільну освіту" |
педагогічна година |
вересень 2024 |
Михайличенко Л.Ф., завідувач
|
3 |
Уникаємо професійного вигорання |
педагогічна година |
жовтень 2024 |
Кисленко А.В., практичний психолог |
4 |
У чому полягає безпека дітей під час занять з фізкультури? |
консультація |
жовтень 2024 |
Сидоренко Я.Ю., інструктор з фізичної культури |
5 |
Трудові функції та професійні компетентності вихователя відповідно до профстандарту | консультація |
жовтень 2024 |
Михайличенко Л.Ф., завідувач |
6 |
Інформаційна гігієна під час війни |
педагогічна година |
листопад 2024 |
Оксьом О.І., вихователь-методист
|
7 |
Своєчасно надана якісна долікарська допомога рятує життя |
консультація-тренінг |
листопад 2024 |
Марченко Л.А., сестра медична старша |
8 |
Як оцінити здобувачів дошкільної освіти. Що враховувати під час самооцінювання |
педагогічна година |
листопад 2023 |
Оксьом О.І., вихователь-методист |
9 | Згуртування дитячого колективу як профілактика булінгу |
консультація-рекомендація |
грудень 2024 |
Кисленко А.В., практичний психолог |
10 | Сучасні ігри дошкільнят | інформаційна трибуна | грудень 2024 |
Павленко В.М., вихователь |
11 | Дитяче музикування в дитсадку та вдома | педагогічна година |
січень 2025 |
Анцібор Т.В., музичний керівник |
12 | Як методично правильно організувати самостійну діяльність дошкільників? | педагогічна година | лютий 2025 |
Оксьом О.І., вихователь-методист |
13 |
Прийоми арт-терапії проти стресу та ПТСР |
консультація - гра |
березень 2025 |
Кисленко А.В., практичний психолог |
14 |
Створення комфортного та безпечного середовища для дітей з ООП | педагогічна година |
березень 2025 |
Дулевич Н.А., асистент вихователь |
15 |
Роль ігор у виправленні мовлення дітей |
консультація |
квітень 2025 |
Ющенко Л.І., вчитель-логопед |
16 |
Що таке шкільна зрілість? | консультація | квітень 2025 | Шевченко Л.М., Попович М.В., вихователі |
17 |
Партнерська взаємодія педагогів і батьків |
педагогічна година |
квітень 2025 |
Лаврик А.І.., вихователь |
18 |
Чарівний світ емоцій або розвиваємо у дітей вміння мислити позитивно | педагогічна година | травень 2025 | Оксьом О.І., вихователь-методист |
19 |
Особливості планування фізкультурно-оздоровчої та освітньої роботи з вихованцями у літній період |
консультація-бесіда |
травень 2025 |
Оксьом О.І., вихователь-методист |
Логічним продовженням консультацій є семінари та семінари-практикуми, які забезпечують методологічну підготовку вихователів, орієнтують в сучасних наукових досягненнях за певною проблемою.
У закладі дошкільної освіти створені умови для вдосконалення педагогічної майстерності молодих вихователів. У відведені методичні дні наставники запрошують педагогів-початківців відвідати різні форми освітньої діяльності.
Використання інтерактивних технологій навчання (брейн-ринг, ерудит-шоу, тренінг, творча майстерня, ігри, світове кафе, квести, майсер-класи, ділові ігри, коучинг, рефлексія) сприяє особистісному розвитку, самовизначенню та вдосконаленню вихователів нашого закладу, спонукає їх до творчих проявів та активізує педагогічне спілкування.
В закладі проводяться як традиційні, так й інноваційні форми роботи з педагогами.
Творча група впродовж двох років працює над проблемою: "Використання арт-терапевтичних технологій у роботі з дітьми дошкільного віку"
Учасники творчої групи постійно поповнюють методичний кабінет посібниками, розробками порад для вихователів, забезпечують колег рекомендаціями щодо організації та проведення різних форм роботи з дітьми та батьками.
Педагогічна рада в дошкільному закладі керується у своїй діяльності Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Положенням про дошкільний навчальний заклад», Статутом дошкільного закладу. Вона цілеспрямовано розв’язує завдання, що стоять перед педагогічним колективом, визначає напрямки подальшої роботи.
Три рази на рік з педагогами проводяться психолого-педагогічні консиліуми:
- "Психолого-педагогічний супровід дітей групи з порушенням мовлення"
- "Адаптація дитини до умов дошкільного закладу"
- "Готовність дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі"